+38(067)813-93-28
+38(095)820-30-42  

Обмін і повернення

Умови обміну та повернення товару

Відповідно до Закону України «Про захист прав споживача», ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з дня покупки при наступних умовах:

  • товар і його елементи не мають слідів використання;
  • повна комплектація і наявність цілісної упаковки;
  • відсутні механічні та інші пошкодження;
  • розпаковані змінні елементи та витратні матеріали
  • не підлягають обміну або поверненню;
  • при обміні і поверненні товару належної якості послуги
  • кур'єрської служби «Нова Пошта» оплачуються покупцем.

Повернути або обміняти товар, який вийшов з ладу неможливо. В такому випадку проводиться сервісне обслуговування. Обміняти такий товар можливо тільки після висновку сервісного центру про неможливо усунення дефекту.

Як обміняти або повернути товар?

Обміняти або повернути товар можна відправивши товар назад за допомогою кур'єрської служби «Нова Пошта». Щоб обміняти або повернути товар, необхідно:

  • звернутися до нашого менеджера замовивши зворотний дзвінок.
  • оформити заявку на обмін або повернення;
  • заповнити форму зворотного зв'язку із зазначенням контактних даних,
  • причини обміну / повернення і бажаного терміну вирішення питання;
  • узгодити з менеджером обмін товару на аналогічний
  • або спосіб повернення грошових коштів.